O nas

Biuro Rachunkowe KoMa Tax

Powstaliśmy w 2010 roku z pasji do księgowości i chęci wspierania innych w biznesowej drodze. Zajmujemy się rozwiązywaniem rachunkowo- podatkowych problemów Naszych Klientów. Obecnie obsługujemy ponad 230 firm prowadzących działalność gospodarczą o różnych profilach i formach działania, w tym spółki prawa handlowego, z terenu powiatu legionowskiego i okolic, ale także z całej Polski. Oferujemy Państwu przekazywanie dokumentów w dogodny sposób, wczytywanie danych z programu Subiekt oraz kilku innych systemów sprzedażowo – magazynowych. Jesteśmy liderami lokalnego rynku i ciągle się rozwijamy.

Dbając o Państwa bezpieczeństwo, Biuro jest ubezpieczone od Czynności Cywilnoprawnych na sumę 10.000 EURO oraz posiada dobrowolne ubezpieczenie na 100.000 zł.

Właścicielka Biura posiada niezbędne uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg przyznane przez Ministra Finansów, wpis nr 47024/2010.

Aby utrzymać wysoki standard obsługi zatrudniamy doświadczonych i wyszkolonych specjalistów w dziedzinie księgowości, podatków, kadr i płac oraz współpracujemy z biegłymi rewidentami, doradcami podatkowymi i prawnikiem. Raz w roku wszyscy pracownicy obowiązkowo biorą udział w szkoleniu ze zmian podatkowych oraz cyklicznie odbywają kursy i szkolenia uzupełniające wiedzę, bądź niezbędne do obsługi nowego klienta. Pracownicy mają też dostęp do wydawnictw fachowych, stawiamy na wykwalifikowaną i ambitną kadrę, co jest niezbędne do świadczenia usług na wysokim poziomie.

We wrześniu 2017r. otrzymaliśmy nagrodę Lidera na Legionowskim Rynku Pracy z rąk Starosty oraz dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy.

W grudniu 2017r. dostaliśmy podziękowania z rąk Starosty oraz Dyrektor Powiatowego Centrum Integracji Społecznej za udział w konkursie Przedsiębiorca Odpowiedzialny Społecznie.

W grudniu 2018r. otrzymaliśmy certyfikat za udziała w budowaniu partnerstwa lokalnego z rąk Starosty oraz dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy.

W grudniu 2018r. dostaliśmy wyróżnienie z rąk Starosty oraz Dyrektor Powiatowego Centrum Integracji Społecznej za udział w konkursie Przedsiębiorca Odpowiedzialny Społecznie.

Nasza działalność wykracza dużo bardziej poza standardowe działania biura rachunkowego, wszystko po to by być najlepszym partnerem dla Naszych klientów.

Bądź na bieżąco z Nami na Facebooku, tam piszemy o zmianach w podatkach i o tym co u Nas.

https://www.facebook.com/KoMaTax/?ref=settings

Mariola Koziatka

Właścicielka KoMa Tax Usługi Księgowe. Prezes KoMa Tax Centrum Księgowe sp. z o.o. oraz wiceprezes Fundacji Myśl Lokalna. Prowadzi firmę od 2010 r. Absolwentka Wyższej Szkoły Ekonomicznej Almamer oraz Polskiej Akademii Nauk, legitymująca się uprawnieniami Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg handlowych nr 47024/2010. Doświadczenie zawodowe zdobywała w ZUSie w Legionowie, w Urzędzie Skarbowym w Legionowie, w oddziale Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w dziale księgowo-finansowym oraz w biurach rachunkowych. Posiada dyplomy ukończenia wielu kursów i szkoleń w renomowanych firmach szkoleniowych, takich jak Stowarzyszenie Księgowe w Polsce i CEDOZ. Pasjonatka rozwoju zawodowego oraz biznesowego i osobistego. Absolwentka projektu Szkoła Liderów Legionowa edycja 2017/2018. Bierze aktywny udział w życiu powiatu.

Magdalena Broniszewska

Kierownik Biura i Główna Księgowa z wieloletnim doświadczeniem zawodowym m. in. w dziale księgowym w wiodącej na rynku doradczym grupie MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy oraz w biurze rachunkowym. Absolwentka Akademii Finansów w Warszawie oraz studiów podyplomowych z Prawa Podatkowego na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ukończyła wiele szkoleń i kursów księgowo-podatkowych w Stowarzyszeniu Księgowych oraz w CEDOZie. W 12.2018r. ukończyła kurs podatkowy dla zaawansowanych dotowany z KFS.

Monika Wojtasik

Kierownik i Główna Księgowa ds. Ksiąg Handlowych, Absolwentka Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie oraz Instytutu Polskiej Akademii Nauk Ekonomicznych o specjalności Rachunkowość. Ukończyła kurs na samodzielną księgową w firmie audytorskiej BDO. Posiada licencje Ministra Finansów. Kilkunastoletnie doświadczenie w księgowości zdobyte w międzynarodowej firmie. Uczestniczyła w wielu kursach księgowych z dziedziny rachunkowości i podatków. Specjalistka ds. analiz. Zaawansowana znajomość MS Excel. Obecnie uczestniczka Akademii Kadrowo Płacowej Online Moniki Smulewicz. Z Nami od 09.2018 r.

 Marta Malinowska

Samodzielna Księgowa ds. KPIR oraz KH z kilkuletnim doświadczeniem, po ukończonym szkoleniu z KPIR oraz kursu z podatków w Stowarzyszeniu Księgowych w Warszawie. Ukończyła kurs z kadr i płac u Pani Moniki Smulewicz – najlepszej trenerki z tego zakresu. W 12.2018r. ukończyła kurs podatkowy dla zaawansowanych dotowany z KFS. Z Nami od 06.2015 r.

Kamila Kosowska

Księgowa ds. KPIR z kilkuletnim doświadczeniem w pracy w dziale księgowym, jak i w biurze rachunkowym. Absolwentka Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej, ukończyła szkolenia na zintegrowanym kursie księgowości, kadr i płac oraz obsługi programu Płatnik w wiodącej firmie szkoleniowej CEDOZ. Z Nami od 07.2017 r.

Agata Wiśniowska

Księgowa ds. KPIR i KH z kilkuletnim doświadczeniem w biurze rachunkowym. Ukończyła studia magisterskie na Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie. Z Nami od 09.2019 r.

Daria Żmijewska

Młodsza Księgowa ds. KPIR oraz pracownik recepcji, osoba do budowania relacji i kontaktów z Urzędem Skarbowym i ZUSem, serwująca najlepszą kawę w mieście. Z Nami od 03.2017 r.

Joanna Żbikowska

Młodsza Księgowa ds. KPIR w trakcie nauki. Zdobyła doświadczenie, jako pracownik księgowo-biurowy. Studiuje na Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej na kierunku Finanse i Rachunkowość na piątym roku. Z Nami od 03.2019 r.

Ewa Śmietanowska

Specjalista ds. kadr i płac z kilkuletnim doświadczeniem w pracy w dziale kadrowym obsługującym ponad 800 pracowników. W trakcie szkolenie uzupełniającego wiedzę z zakresu kard i płac. Z Nami od 07.2019 r.

Sylwia Popkowska

Księgowa ds. KPIR i KH w trakcie szkolenia z KPIR, z wieloletnim doświadczeniem w księgowości, ukończyła studia magisterskie na Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie kierunek rachunkowość oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie także z rachunkowości. Ukończyła szkolenie w Cedoz na samodzielną księgową oraz kurs podatkowy. Z Nami od 09.2019 r

Ewa Uchal

Stażystka ds. KPIR  w trakcie szkolenia z KPIR. Z Nami od 02.2019 r.

KoMaTax 2016 | Made with <3 by Nowicka&Co | Wszystkie prawa zastrzeżone | Ciasteczka i polityka prywatności