Często kiedy nie mamy z czymś do czynienia mamy swoje wyobrażenie na ten temat.
Tak samo myślą Nasi klienci o naszej pracy 🙂
„Przecież to jedno kliknięcie”, „Pani to wszystko wie”, „Wy tylko kawka i papiery”.
No cóż rzeczywistość wygląda to trochę inaczej. 🙂
To prawda, że ostatnimi laty wiele procesów się zautomatyzowało, ale głównie powtarzalne czynności i to w dużych firmach.
W mikro i małych firmach nadal koszt zaksięgowania dokumentów jest niższy niż ich skanowanie. Zaś wysyłka jpk powoduje, że nawet najmniejszy błąd może wywołać chęć nawiązania kontaktu ze strony Urzędu 🙂
Do tego ciągle zmieniające się prawo, niemalże raz na miesiąc przełomowa zmiana powoduje, że zapoznawanie się z wykładnią zajmuje bardzo dużo czasu, a szkolenie generują duże koszta. W biurze rachunkowym do tego księgowa ma do czynienia z różnymi branżami co zagęszcza różnorodność przepisów.
Dlatego nasza na pozór wyglądająca na nudną i łatwą, de facto jest pełną wyzwań, problemów do rozwiązania, pracą pod presją czasu.
Na szczęście my to bardzo lubimy 🙂
Leave A Comment